شرکت Tekso

 

شرکت TEKSO بعنوان یکی از پیشگامان در طراحی و تولید یخچال و فریزرهای فروشگاهی در منطقه شناخته شده که طی سه دهه گذاشته پیوسته درحال رشد بوده است.

در این شرکت هر ساله هزاران دستگاه با طیف گسترده ای از مدل ها تولید و بفروش می رسند . به مدت چند دهه کمپانی نسبت به نیاز بازار خرده فروشی در حال توسعه مفاهیم جدید در زمینه وسایل برودتی فروشگاهی بوده است . امروزه TEKSO شریک بسیاری از فعالان بخش خرده فروشی داخلی ترکیه و بین المللی است و و با تولیدات خود کیفیت را در فروشگاه ها به ارمغان می آورد.

همچنین TEKSO در زمینه تبرید تجاری و صنعتی سرمایه گذاری زیادی نموده است تا پاسخ های کلیدی برای نیازهای متنوع بخش خرده فروشی در هر ابعادی ارائه دهد . بخش تحقیق و توسعه شرکت بطور مدام در حال کار در پهنه تکنولوژی های مطایق با محیط زیست و مصرف بهینه انرژی است .

TEKSO در سال های گذشته میلیون ها دلار در زمینه تولیدات سبز و پاک هزینه نموده است . با این سرمایه گذاری ها و تلاش مستمر برای بهبود عملکرد زیست محیطی محصولات خود، TEKSO نقش برجسته تری در میان رقبای خود در زمینه مصرف بهینه انرژی وحفظ محیط زیست پیدا کرده است .

هسته اصلی کسب و کار ما یافتن راه حل هایی برای نیازهای خاص مشتریان است . این رویکرد باعث عملکرد موفق کمپانی در جهت ایجاد روندی اصیل در تولید وسایل تبرید گردیده که باعث رشد کمپانی در ابعاد کنونی آن شده است .امروز TEKSO از بیش ۲۰۰ نفر نیروی انسانی در کارخانه ای به وسعت ۱۸۰۰۰ متر مربع در ترکیه بهره می برد . TEKSO از زمان تاسیس ، به ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مشرتیان بواسطه نمایندگی ها و شعبات خود باور داشته است.

هدف TEKSO شناخته شدن به عنوان یک شریک قابل احترام برای ارائه راه حل های تمام عیار در زمینه صنعت تبرید می باشد.

 

 

 

 

یخچال طبقاتی فروشگاهی

فریزر طبقاتی فروشگاهی

فریزر فروشگاهی فریزر فروشگاهی فریزر فروشگاهی فریزر فروشگاهی فریزر فروشگاهی فریزر فروشگاهی فریزر فروشگاهی فریزر فروشگاهی فریزر فروشگاهی فریزر ویترینی فریزر ویترینی فریزر فروشگاهی