Teknogon Logo

 

گروه HMY تولیدکننده پیشتاز بین المللی با مرکزیت فرانسه در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات برای فضاهای تجاری ، ساختارهای انبارش و قفسه بندی است، که زمینه کاری خود را طی ۵۰ سال گذشته بطور پیوسته ارتقا داده است.

هدف HMY تبدیل شدن به انتخاب نخست به عنوان ارائه دهنده جهانی تجهیزات فضاهای بازرگانی – تجاری با ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و همچنین کارکنان و سهامداران خود باشد.

HMY فضای فروشگاه را برای مشتریان تبدیل به یک منطقه جذاب و کارآمد می نماید و با ارائه محصولات ، خدمات و راه روش های نوآورانه تجربه جدیدی از خرید را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

گروه HMY در حال حاضر دارای ۹ زیرمجموعه و کارخانه در جهان می باشد . ۲ کارخانه در شهرهای مونتو و وندام فرانسه به ترتیب با ۵۷ و ۲۸ هزار متر مربع مساحت ، کارخانه اسپانیا در شهر یودگار با ۵۰ هزار متر مربع ، رادفورد انگلیس با ۱۸ هزار متر مربع ، شرکت و کارخانه تکنوگوون ترکیه با ۳۱ هزار مترمربع ، کارخانه برزیل با ۱۰ هزار متر مربع و ۲ کارخانه در شهرهای چاندوگ و شانگهای چین به ترتیب با ۵۰ و ۶۰ هزار مترمربع . بدین ترتیب با حجم تولید کلان بخش بزرگی از بازار جهان را تامین می کند .

محصولات HMY بسیار متنوع هستند و شامل انواع ” فقسه بندی فروشگاهی”درزمینه کاری همه صنوف ، “چک آوت و میزهای صندوق “، ” انواع قفسه و طبقه بندی های ظریف و چوبی” ، “انواع راک و قفسه بندی انبارش” ، “چرخ های دستی فروشگاهی” ، “تکنولوژی فروشگاهی و انبار و نقطه فروش “و همچنین “طراحی و ارتباط بصری فضاهای تجاری ” می گردند.

شرکت Teknogon که در سال ۱۹۶۹ تاسیس گردید ، امروزه بعنوان شرکت پیشتاز و با کیفیت بالا در زمینه تولید انواع قفسه بندی ها و ساختارهای انبارش در ترکیه شناخته می شود که ارائه دهنده فن آوری و مبانی زیبایی شناختی روز جهان است.

Teknogon با امضای سند همکاری در سال ۱۹۹۹ با گروه معظم HMY فرانسه بعنوان بزرگترین تولید کننده ساختار های انبارش و قفسه بندی اروپا ، اولین جذب کننده سرمایه خارجی در این زمینه در ترکیه گردید .

نقش آفرین بین المللی

Teknogon محصولات گروه معظم HMY فرانسه را در کارخانه ای مدرن و روزآمد به مساحت ۳۱۰۰۰ مترمربع تولید و در بازارهای اروپای شرقی ، روسیه ، جمهوری های آسیای میانه و خاورمیانه ارائه می کند .

در راستای این مسئولیت Teknogon خود را متعهد به ارائه خدمات و کیفیت درجه یک به مشتریان با بهترین شرایط اقتصادی و پیشرو در حد جهانی می داند.

 

قفسه بندی

 

 

چک آوت

 

 

راک

 

 

چرخ دستی