لوگو AHT

 

 

 

 

شرکت ATH اتریش از بزرگترین و معتبرتین شرکت های تولید کننده یخچال و فریزرهای فروشگاهی در دنیا می باشد ، تولیدات این شرکت شامل یخچال و فریزرهای فروشگاهی بویژه برای سوپر وهایپر مارکت ها ، فریزرهای بستنی و یخچال های نوشیدنی هستند . تمرکز اصلی شرکت AHT بر روی تولید یخچال و فریزرهای plug-in (موتور سرخود) در شاخه تجاری است که ۶۰% تولیدات این شرکت را شامل می گردند .

AHT با تولیـد سالانه ۱۴۰٫۰۰۰ دستگاه از این نوع محصولات به عنوان یک شرکت پیشرو و نوآور در این صنعت صاحب بخش بـزرگی از بازار اروپا است . برای نمونه AHT در این بخش با فروش بالغ بر ۲۹۰ میلیون یورو در سال ۲۰۱۲ رهبری بازار را در دست دارد . از معروف ترین مشتریان AHT در اروپا و جهان فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی ALDI و LIDL آلمان هستند که به ترتیب دارای ۸۵۰۰ و۸۰۰۰ واحد فروشگاهی در سطح اروپا و جهان می باشند .

ویژگی اصلی محصولات این شرکت کیفیت تراز اول ،مصرف انرژی بسیار پایین و تنوع بالا و سازگاری بی همتا با محیط زیست است که همه برآمده از نوآوری در تکنولوژی و تحقیقات و توسعه پایدار هستند ،برای نمونه AHT مبتکر استفاده از گاز طبیعی پروپان جهت سرمازایی می باشد که حافظ ازون می باشد . همچنین استفاده از کمپرسورهای با کنترل سرعت نقش مهم دیگری در صرفه جویی در مصرف انرژی ایفا می کنند و در زمینه عایق بندی حرارتی AHT دارای تکنولوژی خاص خود است که در مقایسه با رقبا بی همتاست .

محصولات اصلی عبارتند از :

۱یخچال و فریزرهای افقی ، جزیره ای (Plug in)

۲یخچال های ایستاده فروشگاهی (Plug in)

۳فریزرهای بستنی

۴ – یخچال های نوشیدنی

 

 

یخچال فریزی فروشگاهی

یخچال فریزی فروشگاهی

فریزر کشویی

فریزر کشویی هایپرمارکت

قفسه بندی سوپرمارکت

AHT

یخچال AHT

یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی

یخچال کشویی

یخچال کشویی

یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی